Jump to content

Bienvenido a Zona de Tregua!

Logeate o Registrate para acceder completamente a nuestro foro donde podrás publicar topics, comentar y participar de todas las actividades de la comunidad.

Close

Yak-15 - ¿Una porquería?..

• Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 Guest_ohsi_*

Guest_ohsi_*
  • Guests

Posted 14 agosto 2015 - 06:50

¿Será una única excepción?

Ahora tengo mis dudas... ¿cómo será este jet temprano en 5.7?

• Lhadan likes this

#2 Guest_Lord PoisoN_*

Guest_Lord PoisoN_*
  • Guests

Posted 14 agosto 2015 - 08:51

Sin modulos una porqueria, con modulos es algo más jugable..., pero tenes que tener manos......................, por eso no lo juego. :Smile_trollface-3:  :Smile_trollface-3:

#3 Guest_ohsi_*

Guest_ohsi_*
  • Guests

Posted 14 agosto 2015 - 11:33

Me contestaron esto:

Possibly because of stock syndrome and the lack of ammo makes people complain. The amount of RP it takes to get upgrades is alot because it has so few upgrades.

1-3 kill games are normal in the Yak-15 for me, depending how well I aim.
I have gotten a 6 kill game without rearming once. :P

You can turn with props at low speed and high speed (handles exactly like a Yak-9P), The engine has low acceleration, but like a jet, can gain energy in a dive and retain it in a straight line extremely well.

It can keep a 650km/h speed a straight line forever, so a running prop can't stand a chance. It can turn with most props, along with the fact that a prop can't gain energy as well as the Yak-15 after a turn fight.

The only downside is that it can't dive very fast, has bad high speed handling, and low ammo count.

#4 Guest_Lord PoisoN_*

Guest_Lord PoisoN_*
  • Guests

Posted 14 agosto 2015 - 03:52

O sea..., parte alas como nada..., más si no tenes todos los modulos..., que al ser pocos, son carisimos.

De la municion no me quejo..., juga con el Kikka y luego quejate de la municion.

Hace tanto que no lo juego, que no recuerdo si es monomotor o bi..., creo que era monotmotor, lo cual en jets, quiere decir que cualquier bala que le de..., y el aceite se te va a la mierda.